.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاريجاني،قاليباف،رضايي و ولايتي به‏دنبال وحدت اصولگرايان

لاریجانی، قالیباف،رضايي و ولایتی در جهت رسیدن به وحدت حداکثری تلاش می کنند

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران گفت: لاریجانی، قالیباف،رضايي و ولایتی در جهت رسیدن به وحدت حداکثری تلاش می کنند و هیچگونه اختلاف و دودستگی در جریان اصولگرایی وجود ندارد.

مجتبي شاكري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش هايي در حال انجام است تا تكثر در بين كانديداهاي اصولگرا از بين برود و اجماع حاصل شود.

اين فعال سياسي اصولگرا در ادامه با اشاره به اينكه در كنار احزاب اشخاص حقيقي مي توانند در راستاي وحدت نقش موثري را ايفا نمايند افزود: در اين راستا قاليباف، رضايي،لاريجاني و ولايتي بنا دارند بر مبناي وحدت حركت كنند البته علاوه بر اين چهار شخصيت ،‌شخصيت‌ها و احزاب ديگر نيز مي‌‌توانند بر وحدت در انتخابات دهم رياست جمهوري تأكيد داشته باشند.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران، انقلاب اسلامي همچنين وحدت در جريان اصولگرا را منحصر به انتخابات آينده ندانست و اظهار داشت: اصولگرايان در ادوار گذشته وحدت در آبادگران، شوراي هماهنگي و گروه 6+5 به اثبات رساندند اما جريان رقيب در چند انتخابات گذشته به كل در اقليت قرار گرفتند و با سقوط آراء مواجه شدند.

اصولگرايان با بررسي برنامه نامزدها به نامزد واحد خواهد رسيد
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي با بيان اين مطلب كه هدف اصولگرايان در انتخابات آينده رسيدن به وحدت است تاكيد كرد که در زمان معين اصولگرايان با بررسي برنامه هاي نامزدها به نامزد واحد می رسد.

محمد كاظم انبارلوئي، رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه اصولگرايان هنوز به ساز و كار جديدي در انتخابات دهم رياست جمهوري دست نيافته اند، درمورد پيشنهاد نامزدهاي شاخص اصولگرا در راستاي رسيدن به وحدت براي انتخابات آينده گفت: اصولگرايان ورود به انتخابات را زود هنگام مي دانند و مسائل و مباحث مهمتري را در دستور كار قرار دادند که پاسخگويي به مطالبات معيشتي مردم از جمله آنان است.

وی خاطرنشان كرد: هدف تمام اصولگرايان رسيدن به وحدت است و اين گرايش اصولگرایان، وحدت را ملاك قرار داده اند تا پيشنهادات نامزدها در نشست اصولگرايان مطرح شود تا بدين وسيله به نتيجه برسند و آن را اعلام کنند.

سخنگوي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي:قاليباف،‌ رضايي، لاريجاني و ولايتي بازيگران عرصه وحدت در انتخابات آتي خواهند بود

سخنگوي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي وحدت در انتخابات رياست جمهوري را مورد تاکيد قرار داد و اظهار داشت: افراد اصولگرا مي‌توانند دراين راستان نقش مؤثري را ايفا کنند.

محمد دهقاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ همه جريانهاي اصولگرا و شخصيـت هاي شاخص از جمله لاريجاني- ولايتي - قاليباف و رضايي ساز و کار وحد را مطر ح مي کنند و مانيز با نظر اين دوستان در راستاي وحدت اصولگرايي همصدا هستيم.

وي افزود: جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي نيز در خصوص وحدت اصولگرايي رايزني‌هايي را شروع کرده تا با هم نظري و همفکري ساير دوستان اصولگرا در انتخابات آتي با شور و حرارت ويژه‌اي با وحدت اصولگرايي روبرو شويم.

وي خاطرنشان کرد: جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي اميدوار است با اين همفکري همصدايي دوستان اصولگرا کاري جمعي و کار آمد را در دورۀ آيندۀ انتخابات شاهد باشيم.

وي افزود: ما نظر دوستان اصولگرا قاليباف - لاريجاني- ولايتي و رضايي را در جهت طراحي ساز و کار وحدت قبول داريم و از آن استقبال مي‌کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.